onsdag 8 augusti 2007

Sol & bad

Hej i solgasset !
Jag var ute och hittade en riktig pärla idag !
Jag måste berätta om Killingholmen i Billdal, saltstänkta klippor med stegar direkt ner på djupt vatten. Där var mysigt tyst och lugnt och så var det så lite folk där bara ett tiotal totalt. Det låg så vackert med bebygelsen ute på holmen, så pittoreska små villor i trä ! Väl värt ett besök.
PS ! Buss 80 skall visst gå ut dit om någon blir sugen, ifrån Nils Ericsson terminalen i Göteborg...

Jag måste även berätta om en ny websida jag hittat idag för alla resenärer som vill njuta av den svenska sommaren. En karta över Göteborgs natur och badplatser. Mycket bra för alla som inte kommer ifrån Göteborg och vill leta upp en bra badplats, med parkeringar utsatta mm

Följ länk för karta mm http://www.naturen.goteborg.se

PS ! Kort får jag ta nästa gång...

Inga kommentarer: